BURADA OLDUGUNUZA GORE,TATLI TELASLAR VE ARAYISLAR ICINDESINIZ.,HOSGELDINIZ, DOGRU YERDESINIZ

Butik kurabiye,pasta,parti ikramliklari, hastane odasi susleme,parti suslemeleri SIPARIS icin :Ozge YAVUZ durupasta@gmail.com Cep: 0535 885 83 60


24 Aralık 2013 Salı

ZEHRA'NIN BAYKUSLU PASTASI




Herkese Merhabalar,
Yaptigim pasta -kurabiye ve ikramliklari , uzun uzun ara verip paylasmaya devam ediyorum . Cocuklar , hastaliklar birde siparisler  derken zaman nasil geciyor anlamiyorum.Umarim herkes icin hersey yolundadir:)
Bu pastayi da yine Esin Hanim'in talebi ile kizinin 1.yas dogumgunu icin hazirladim.Aslinda, model, bazi degisiklikler disinda Mutlu Dukkan Zeynep Hanim'a ait.Yine kendisi de pasta konusunda cok basarili buldugum 4 kisiden biri. Aslinda  cok begensem de baskalarinin yaptigi modelleri tekrarlamaktan hoslanmiyorum ama talep bu dogrultuda olunca yapacak birsey kalmiyor:)
Zehra'nin 1,yasini kutluyorum ve uzun , huzurlu ve mutlu bir omur diliyorum  ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder