BURADA OLDUGUNUZA GORE,TATLI TELASLAR VE ARAYISLAR ICINDESINIZ.,HOSGELDINIZ, DOGRU YERDESINIZ

Butik kurabiye,pasta,parti ikramliklari, hastane odasi susleme,parti suslemeleri SIPARIS icin :Ozge YAVUZ durupasta@gmail.com Cep: 0535 885 83 60


7 Mayıs 2015 Perşembe

NE REHAVETMIS BU DEDIGINIZI DUYAR GIBIYIM :)

 Herkese Merhabalar,

 Uzun bir aradan sonra tekrar araniza doneyim artik dedim . Rehavetten kurtulup calismaya baslayali cok oldu ama blogumu biraz ikinci plana atmak zorunda kaldim. Instagram ve Facebook 'a agirlik verdim. En eskilerden baslayip, yeni yaptiklarimin fotograflarini yukleyeyim istedim ama bir yandan pasta ,kurabiye ,ikramlik siparislerim, bir yandan 1.sinifa baslayan kizim ve yazi -okuma calismalari,bir yandan 2,5 yasindaki minigimin istekleri ,inatlasmalari derken aylar nasil gecti anlamadim :) Instagram ve facebook sayfalarimda da yenilere yer veremedim dolayisiyla ...Sonra da dusundum veee yeni fotograf ekleyeceksem ilk goz agrim,blogumdan baslamaliyim dedim kendi kendime :)
 Acilisi ,Asya Defne'nin cicek ,bocek, bahar temali 5.yas pastasi ile yapayim da biraz icimiz acilsin :)

5 yildir pastalarini yaptigim Asya Defne 'ye mutlu bir omur diliyorum...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder